ZONDAG



Gisteren was nu eens een echte ZONdag. Dat is nu het weer waar ik het meeste van houd, zonnig, droog en niet te warm en ik heb er dan ook heel hard van genoten. Normaal gezien ga ik elke zondag ons mama bezoeken maar ik had aan mijn zus gevraagd of ze met haar bij mij een terrasje wou komen doen. Ze heeft op mijn terras een vast favoriet plekje waar ze naar de vliegers kan kijken. Maar ze had pech, de wind lag anders en we hebben er geen enkele gezien. Deze zomer heeft ze op dat gebied nog niet veel geluk gehad en terwijl ik dit schrijf, vliegt er net eentje over.

We proberen ons mama nog zoveel mogelijke leuke momenten te bezorgen maar haar vervoeren wordt stilletjes aan een probleem. Dat begint voor haar te veel energie te vragen en ze moet toch even in de auto zitten tot bij mij thuis. Zelfs stappen wordt te vermoeiend voor haar. Dus viel ze op mijn terras in slaap. Oma en Pepe komen altijd dag zeggen wanneer ze er is en ik heb van de gelegenheid nog eens gebruik gemaakt om de grootouders van mijn zoon te vereeuwigen op foto.

Vandaag is het na drie maanden zonder stress, de laatste rustige dag want morgen beginnen de lessen terug. Vanaf morgen passen we ons leven weer aan een wisselend lessenrooster aan en zal de klok opnieuw een zeer belangrijke rol spelen.
Ik ben ondertussen ook gestart met een cursus “Sociale Media” en hoop een beetje wijzer te worden in de wereld van Facebook, Instagram etc. Ik ga ondanks de rat race die weer begint toch proberen elke dag te schrijven. Gisteren was mijn 100ste post en die werd 148 keer gelezen en daarmee staat die op de derde plaats van de meeste views. Bedankt Zaventem!


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN