STEENOKKERZEEL ZOMERT





Vandaag ben ik naar Steenokkerzeel Zomert geweest om naar het optreden van mijn lievelingsnichtje Jolien te gaan kijken. Het was de eerste keer dat ik haar live op een groot podium zag. Ik herinner me nog lang geleden dat ze een gitaar kreeg en dat ze bij oma haar pas geleerde akkoorden liet horen. En nu trad ze dus samen met Guus op in Steenokkerzeel.


Jolien heeft toch wel een speciaal plaatsje in mijn hart. Ik had in totaal geen kinderwens maar toen zij geboren werd, begon het bij mij te kriebelen en ontstonden mijn eerste moedergevoelens. Maar zo’n een schattige en lieve baby, ze deed me helemaal smelten. En ja, ik was helemaal verkocht en bijna vier jaar later werd haar enige neefje geboren. Dus dankzij haar koos ik voor het moederschap.



Jolien, je hebt dat goed gedaan, dikke pluim!








Ik heb haar gefilmd tijdens haar optreden via onderstaande link kan je een stukje van haar optreden bekijken.


https://www.youtube.com/watch?v=qyJkLX0_ONs

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN