SOCIAL DEAL



Vandaag ben ik met een paar vriendinnen gaan eten in Kortenberg. Via Social Deal hebben we restaurant la Luna ontdekt. Voor 18 euro een driegangenmenu en ik moet zeggen het was lekker. Ik koos voor de carpaccio, het Ardeens varkenshaasje met een mosterdsaus en de dame blanche heb ik door een cappuccino laten vervangen want ik snoep al vier weken niet meer.



Het aperitief was in de tuin bij één van de dames en ik ben goed van de chips en nootjes kunnen blijven. 
Gaan eten met vriendinnen is altijd super gezellig. Het is via hen dat ik Social Deal leren kennen heb. Echt de moeite waard hoor. Je tikt de stad in waar je graag iets wilt gaan eten en je krijgt een hele lijst met toffe aanbiedingen en veel korting. Het eten was lekker en de bediening speciaal, he dames!




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN