EEN BEETJE MOE



Vandaag had ik tijd en handen te kort op het werk! Ik ben dan ook moe thuis gekomen en ben direct een dutje gaan doen. Het was geen vuurwerk zoals gisteren maar eerder een klein waakvlammetje. Normaal heb ik altijd energie over maar soms moet ik zoals vandaag even gaan rusten.

Ondanks de vermoeidheid ben ik toch naar de BBB-les geweest. Ik had wat afleiding en vooral inspiratie voor mijn blog nodig. Ik had voor de verandering een ander t-shirt aangetrokken, eentje waar ik terug in kan, joepie! Deze week ben ik mijn derde week extra aan het sporten en anders aan het eten en ik begin het te voelen.

Zoals altijd was het weer heel tof en na de les nog plezanter en ja, ik ben weer blijven plakken. Zou vroeger mijn bedje in moeten kruipen maar vandaag zal dat weeral niet lukken. Op de foto zie ik duidelijk de vermoeidheid maar ik zal sneller slapen vannacht 😉


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN