HELLO FRIDAY


Hallo vrijdag, hallo lievelingsdag.

Op vrijdag ben ik vrij en doe ik wat ik leuk vind. En naar wekelijkse gewoonte ben ik naar de markt geweest. Het zonnetje scheen maar het was wel fris deze morgen dus bye bye zomerkleren, geen sandalen of t-shirt meer maar sneakers, sweatshirt en ja zelf een dunne jas. In de namiddag was het warmer en hebben we toch nog een goed terrasje kunnen doen.

Vandaag moest ik wel op tijd terug zijn want ik had beloofd naar de zumba les te komen. Dus sportkleren aan en hup naar de fitness voor een proefles. Die lessen waren vroeger toch anders dan nu.  Ik deed dat super graag en ook veel te hevig want na een paar lessen moest ik steeds naar de osteopaat om me terug los te laten maken. Maar vandaag zei het me totaal niets. Het waren danspasjes zonder woordje uitleg en ik moest me te fel concentreren om ze na te doen. Dus na een kwartier heb ik de les in stilte verlaten en heb ik met heel veel zin en keigoede muziek vier km op de loopband gestapt. En dat heeft me deugd gedaan.

Wat me nog deugd gedaan heeft, zijn twee mooie complimenten van een vrouw die ik ken van de BBB-les. Ze zei me dat ik vermagerd was en dat ze me zo beter vond. Toch leuk als de mensen dat zien en zeggen. Toen ik haar vertelde dat ik verdikt was door minder op mijn voeding te letten maar ook een beetje door de menopauze schrok ze. Ze kon dat niet geloven ze dacht dat ik 40+ was en zeker geen wifty. Geweldig toch dat ze je slanker en jonger vinden. Mijn vrijdag kan niet meer stuk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN