FOR PIA WITH LOVE



Toen ik deze morgen de krant las, viel mijn oog op onderstaand artikel op de voorpagina van HLN.

"Klik op deze link voor onderstaand krantenartikel"



Vooral de titel “Als 1 Belg op 10 sms’je stuurt, is ons dochtertje geredtrok me enorm aan. Ik ben direct naar pagina 5 gegaan om het verhaal te lezen. 205.000 Belgen hadden de naam ‘Pia’ al naar het nummer 4666 ge-sms’t. Ik nam mijn telefoon, stuurde onmiddellijk 2 sms’jes en dacht als iedereen dit nu zou doen dan is Pia gered.
Wat is nu 2 euro? Voor mij is dat een drankje in de fitness. En met dat drankje kan ik niemand redden behalve mijn dorst lessen maar met die 2 sms'jes staat de teller al op 205.002! En als iedereen die de krant leest net hetzelfde zou doen dan zou de teller snel kunnen oplopen.

Op mijn werk had ik het erover met een collega die ook een baby heeft en zij leefde ook zo met deze mensen mee, net zoals vele andere ouders onder ons. Het moet jouw kind maar zijn. We zouden ook hemel en aarde bewegen om het te kunnen redden. Dus toen ik naar huis reed en ze op QMusic een oproep deden om te sms’en en ze daarbij vertelden dat de teller al op 584.000 stond vond ik dat geweldig.

Ik ben na mijn werk ons mama in de home gaan bezoeken en ik wou over haar schrijven maar Pia liet me niet los. Dus schrijf ik over de sms actie en hoop ik dat die 1,9 miljoen euro, wat voor die ouders een onmogelijke opdracht moet lijken, zo snel mogelijk ingezameld wordt zodat hun kind gered wordt!

En terwijl ik dit schrijf staat de teller al op 641.906. Dit moet een geweldig en hoopvol gevoel geven aan de ouders. De hoop dat hun kind kan gered worden, wordt groter met de minuut.



Wie ook graag wil steunen, kan dit door gewoon “Pia” naar het nummer 4666 te sms’en. Je redt er een kinderleven mee en maakt er jonge ouders super gelukkig mee.

EEN KLEIN GEBAAR KAN VOOR IEMAND ANDERS IETS GROOTS BETEKENEN

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN