LEUVEN JAARMARKT

Met mijn zus feesten aan café Jeeskesboom

Vandaag was het feest in Leuven want het was jaarmarkt en kermis. Met dit prachtige weer moest ik wel gaan. Ik ben er geboren, heb er school gelopen, heb er in de horeca gewerkt tijdens mijn studententijd en ben er vele nachten op stap geweest. Dus de stad waar mijn roots liggen en de stad waarvan ik dacht ze nooit te kunnen verlaten, riep me. Je kon er op de koppen lopen en alle parkings waren volzet, dat was wel minder leuk!  

Het was zeer gezellig en elk café had voor muziek gezorgd. In de Bondgenotenlaan waar een goede vriendin van me De Leivese Ton uitbaat, was het vollenbak ambiance met de 'Prins Junior Band'. Op het Martelarenplein kon je 'The Ladies' aan het werk zien. Deze dames hebben me aangenaam verrast maar degene die mij het meeste plezier bezorgd heeft, is ongelooflijk raar maar waar, 'Yves Segers'. Hij werd bekend als leadzanger van de Vlaamse groep 'Toast'. Ik ben daar nooit echt fan van geweest maar hij bracht leven in de brouwerij en ook in mij.

Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik blijven plakken ben en dus niet naar de BBB-les geweest ben. Sorry Michke! 
Volgens mijn horloge heb ik 16.607 stappen gezet wat overeenkomt met 10,44 km dus ik hoef geen schuldgevoel te hebben over die gemiste les. Trouwens ik ben na vijf jaar ontsporing eindelijk terug volgens mijn oude eetpatroon aan het eten en ik voel het al aan mijn kleren die minder hard spannen. Dus opgepast, de vroegere maar verbeterde versie van mezelf is op komst. Jullie zijn gewaarschuwd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN