VRIJDAG DE DERTIENDE






Veel mensen denken dat die dag ongeluk brengt maar ik niet! Ik geloof daar niet in. Wat deze dag wel gebracht heeft, is dat ik deze morgen niet wist wat aan te trekken om naar de markt te gaan. Welk weer ging het zijn? Goed weer of wisselvallig of regen of toch zon? Ja wanneer het tussenseizoen begint, moet ik me altijd weer even aanpassen.

Dus toen deze morgen mijn vriendin Carine me kwam oppikken om naar de markt te gaan, stond ik nog te twijfelen voor mijn kast. Ik had al verschillende combinaties aangetrokken maar in niets voelde ik me echt goed. Te warm, te fris, niet fleurig genoeg, te bont… Deze momenten heb ik vroeger toen ik jong was heel veel gehad. Ik kon nachten wakker liggen, echt liggen piekeren over mijn kleren die ik zou dragen voor een bepaald feestje of een andere gelegenheid. Ik heb dat gelukkig afgeleerd en lig niet meer wakker over mijn kleding. Ik beslis nu net voor ik vertrek wat ik aantrek. Ik doe dan iets aan waar ik me op dat moment goed in voel maar deze morgen voelde ik me in niets goed.

Ik heb daarom maar snel iets aangetrokken om geen tijd meer te verliezen en het werd iets roos. La vie en rose.
Het werd een gezellige dag zonder telefoon want ik heb in Leuven geen foto’s genomen. Ik heb wel spijt dat ik van mijn lunch geen foto genomen heb want het heeft me zeer goed gesmaakt. In Brasserie Notre Dame heb ik eens iets genomen dat ik nooit neem, een uitsmijter. En die was verrassend lekker. Een bruine gezonde boterham met sla, tomaten, komkommer en daarboven op een fijn sneetje ham en kaas en drie spiegeleieren. Amai heb ik mijn best moeten doen om alles op te krijgen en dit voor slecht 9 euro. Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik hoop dat jullie een leuke gelukkige vrijdag de dertiende hebben gehad, ik alvast wel en ben na een lange dag in Leuven nog naar de fitness geweest.

Prettig weekend iedereen!


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN