BLIJ WEERZIEN



Vandaag was een speciale dag. Ik ben uitzonderlijk niet naar de markt geweest maar lekker thuis gebleven. Rustig de krant gelezen en eindelijk gerommeld in de kelder. Nadien een lekker badje genomen en mijn haar nog eens laten brushen door mijn beste vriendin Carine.

Ik brush mijn haar zelden enkel bij zeer speciale gelegenheden en die was er toevallig vandaag. Vandaag had ik een reünie van mijn werk. Het bedrijf bestaat 50 jaar en enkele collega's hadden het initiatief genomen om een reünie te houden met oudcollega's. 

Ik zag er enkele zeer toffe ex-collega's terug die al een tijdje geleden vertrokken waren waaronder ook mijn ex-director. Ik ben zeven jaar haar persoonlijke assistente geweest en dat was een geweldige tijd. Het is altijd een leuk weerzien en ik heb er een goede vriendschap aan overgehouden.



Het was een super gezellige avond en ik heb leuke gesprekken gehad. Bedankt voor dit mooie initiatief, afwezigen hadden ongelijk!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN