FANTASTISCHE ZOMER 2019


't Is weer voorbij die mooie zomer... zong Gerard Cox en voor mij was hij inderdaad mooi. Zomer 2019 was super, ik heb me niet verveeld en ik heb veel op mijn terras van het zonnetje kunnen genieten. Ik heb fantastische momenten gehad en ook enkele mindere maar zo is het leven met ups en downs. De enige mindere dagen waren toen ik gebeten werd door een insect en ik een week met een olifatenpoot rond gelopen heb en de tweestrijd in mijn hoofd over diëten of groter kleren kopen. Het werd uiteindelijk geen van beiden want diëten en me wegen doe ik bewust niet meer maar ik ben wel terug meer beginnen te sporten en ik snoep niet meer. En ik voel het aan mijn kleren en ik voel me weer stukken beter in mijn vel. 

Ik ben deze zomer heel veel met de vriendinnen op stap geweest en bijna elke vrijdag met mijn zus en schoonbroer naar de markt. Voor mij is de zomer voorbij gevlogen. De hoogtepunten waren:

  • Leive Vloms
  • Beleuvenissen
  • Dagje Sluis
  • Dagje Maastricht
  • Avondmarkt Zaventem
  • Avondmarkt Sterrebeek
  • Steenokkerzeel zomert
  • Drie keer mijn verjaardag gevierd
  • Bar Marcel
  • Rummikub
  • Mosselen gaan eten
  • Beginnen te bloggen
  • Instagram ontdekt

Ja deze zomer ben ik dus met mijn blog begonnen en heb ik Instagram ontdekt. Ik heb leren selfies nemen en heb mijn schroom om te poseren overwonnen.
Ik had gehoopt deze zomer ook een uitgever te vinden voor mijn werkboek wat jammer genoeg nog niet gelukt is.  Maar ik heb wel zeer positieve feedback gekregen van een eindredactrice die het nagelezen heeft.

Ze schrijft dat mijn stijl helder en vlot is, zeer overdacht en overzichtelijk en dat het ook zeer eerlijk, kwetsbaar en enthousiasmerend is. Maar dat ik een uitgever moet vinden die naar zo'n boek op zoek is want niet iedereen publiceert non-fictie.

Ik heb van de zomer genoten en jullie hopelijk ook!


Welkom herfst!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN