AVONDMARKT IN ZAVENTEM



Gisterenavond heb ik niet kunnen schrijven omdat ik niet thuis was. Ik zat met mijn vriendinnen op de avondmarkt in de Vilvoordelaan in Zaventem. De markt zelf stelt niet veel voor want de marktkramen kan je op één hand tellen maar de gezelligheid en ambiance is wel altijd super tof = 10/10! Eigenlijk gaan we maar voor twee dingen, Knus en Bar Marcel, toevallig twee zaken die naast elkaar liggen. Knus is een hele mooie winkel van juwelen, handtassen, schoenen en leuke hebbedingentjes, jullie moeten maar eens een kijkje nemen op hun pagina.








En ieder jaar laat ik me verleiden, is het geen handtas dan zijn het schoenen en dit jaar was het een ring van Melano.








Mijn vriendinnen konden net zoals ik de verleiding niet weerstaan.


Na Knus volgde Bar Marcel, the place  to be in Zaventem voor levensgenieters zoals wij.


Wat een ambiance, leuke muziek, veel volk en super sfeer. We hebben ons hartje nog eens opgehaald en staan dansen op straat. Dansen op straat met dit prachtige weer is nog leuker dan in eender welke discotheek. En je komt wel altijd iemand tegen die je kent.


Ik kan jullie enkel vertellen dat het gisterenavond mega leuk was en de 21635 passen op mijn stappenteller zeggen genoeg.
Toen het feestje gedaan was op straat zijn we binnen verder gaan vieren.



LIFE IS BETTER WITH FRIENDS!

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN