WAAR ZIJN DE KLUSJESMANNEN?


Waar vindt men tegenwoordig nog een goede klusjesman, een klusjesman die nog wel wil werken want tegenwoordig komen ze voor een werkje waar ze niet veel mee kunnen verdienen niet meer buiten? Voor een alleenstaande vrouw is het echt niet evident om bepaalde klussen gedaan te krijgen. Al wat ik zelf kan, doe ik zelf maar er zijn toch heel veel klusjes in huis waar ik in totaal geen verstand van heb en ook de kracht niet voor heb. Gelukkig heb ik Pepe naast de deur die mij regelmatig helpt maar sommige dingen worden voor hem ook te zwaar.

Zo heb ik godzijdank de hulp van een goede vriend gekregen om nieuwe dakgoten te steken. Vele dakwerkers zijn komen kijken maar hebben nadien hun kat gestuurd. Straffer nog, bij een bepaalde firma had ik de offerte zelfs getekend en werd een datum afgesproken maar niemand kwam opdagen. 
Zo heb ik aan enkele zelfstandige klusjesmannen gevraagd om mijn rolluiken te komen isoleren en om mijn motor van mijn zonnewering te komen vervangen maar daar houden ze zich niet mee bezig. Vroeger had ik de beste klusjesman in huis die er was, die repareerde alles. Maar tegenwoordigis het een groot probleem om een goede en betaalbare klusjesman te vinden, een serieus gat in de markt.

Waar vinden jullie de juiste mensen?

Maar goed nieuws want vandaag waren de klusjesgoden me goed gezind. Een buur van vroeger is zo lief geweest om eens te komen kijken. Na vijf jaar heb ik eindelijk iemand gevonden die me wilt en kan helpen. 

Dankjewel, dankjewel, dankjewel. Dat maakt mij blij! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN