SPREAD YOUR WINGS AND FLY




Gelukkig heb ik gisteren nog genoten van een relaxpauze in het zonnetje want vandaag was de zon nergens te zien. Wat ben ik blij dat ik gisteren mijn gevoel gevolgd heb want jaren geleden zou ik dat mooie moment gemist hebben door in actie te schieten in huis. Kost wat kost zou ik eerst gepoetst hebben om daarna pas te genieten. En dat is nu een trekje van onze papa. Die zei altijd: “Eerst hard werken en dan pas genieten” maar had ik gisteren gewerkt dan had ik niet van dat mooie zonnige moment genoten. Ik leer meer in het nu te leven en niet morgen. Het is NU dat ik leef en hopelijk morgen ook maar door meer van het NU te genieten, is het leven voor mij vele aangenamer.

Ik ben hier de ene gedragsregel die ik van thuis meegekregen heb na de andere aan het overboord zwieren en creĆ«er nu mijn eigen normen. Sorry vader en moeder maar van die regeltjes werd ik echt niet gelukkig. Ik heb ondertussen mijn eigen waardes ontdekt en pas deze ook toe. Ik heb eindelijk mijn vleugeltjes gespreid en geleerd mijn eigen boontjes te doppen. Het mocht wel tijd worden. Maar ik kom vooral voor mezelf op en doe wat ik graag doe. Waarvoor een scheiding toch goed kan zijn!

Until you spread your wings you will have no idea how far you can fly
 - Napoleon -




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN