WEER VERENIGD



Deze ochtend mocht ik Juliette gaan halen, ze was zo blij me te zien. De dierenarts vertelde me dat ze zo flink geweest is. Net zoals haar kittens heel flink in mijn gang geslapen hebben in plaats van in hun kot. 
Toen ik naar beneden ging, lagen ze nog op dezelfde plaats te slapen. Marcelle op haar krabpaal en de twee andere kittens samen op de kast. Normaal mogen ze niet op de kast komen maar ik had al heel de avond boeman moeten spelen omdat ze constant in mijn planten en op mijn tafel sprongen. En mits deze twee kapoenen niet blijven, zag ik het door de vingers. Ze lagen daar zo mooi en rustig.


Juliette was heel blij haar kittens weer te zien. Ze zijn de ganse dag in de tuin gebleven en toen ik deze middag ging kijken, zaten ze alle drie in de boom. Ondertussen weten ze goed hoe ze er weer uit kunnen en toen ik hen riep om te eten waren ze direct daar. Marcelle was al met mijn keukenhanddoek gaan lopen. Het zijn kleine deugnietjes.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN