IK BEN EEN KNUFFELBEEST


Je hebt zo van die dagen dat er zoveel op je afkomt waardoor de dag veel te kort is om alles gedaan te krijgen. Voor mij was het vandaag zo’n dag. Gelukkig was het deze avond prachtig weer zodat ik deze in de tuin met de kittens heb kunnen doorbrengen.

Mijn schatjes van patatjes hebben vandaag het bezoek gehad van hun toekomstige baasjes. Dat komt allemaal in orde, ze zullen in een fijn gezin terechtkomen waar ze met heel veel liefde zullen gekoesterd worden. Waarschijnlijk zullen het de twee zwartjes worden en houden we Marcelle maar dat is nog niet helemaal 100% zeker. Ze beginnen allemaal mijn knuffels gewoon te worden en hun aaibaarheidsfactor is enorm gestegen.
Ja het knuffelbeest in me is weer naar boven gekomen en ik vertroetel ze enorm.

Ik ben na mijn werk doorgereden naar ons mama. Mijn zus was daar ook en ons mama vond het heel fijn dat haar beide dochters bij haar waren. Meer heeft ze niet nodig om zich goed te voelen. Ze had een goede dag en ze eet terug goed. Dus voorlopig is alles weer onder controle.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN