SPEELSE KATJES



Gisteren heb ik niet meer geschreven omdat ik tot 22u40 buiten bezig geweest ben met de kittens. Marcelle en Juliette waren even vermist en uiteindelijk heb ik ze aan mijn garage gevonden. Ondanks al mijn inspanningen om het tuinhek te beveiligen was het Marcelle toch gelukt om erover te geraken. Juliette zal haar gevolgd hebben want ze zaten samen mooi voor de garage te wachten. Juliette heeft de kittens nooit opgepakt en volgens mij weet ze ook niet hoe dat moet. Dus ze kan ze niet mee terug naar de tuin over het hek nemen.

Zoveel liefde maar ook zoveel zorgen. Daar Juliette een buitenkat is kan ik de kittens moeilijk binnen nemen en ze zitten zo graag buiten. En geloof het of niet maar Juliette is weer krols. Ik moet dringend een afspraak maken om haar en de kittens te laten steriliseren. Ik denk dat dat vanaf 8 weken kan en morgen zijn ze 7 weken. 

Vervelen doe ik me niet. Alles is bijna in functie van de kittens. Zodra ze de deur uit zijn, ben ik aan vakantie toe want ik sta om 7 uur op om ze te verzorgen en ik ga ook zeer laat slapen omdat ik niet gerust ben voor ze allemaal in het tuinhok zijn zodat ik het kan dichtdoen. Het was super leuk om dit allemaal eens mee te maken maar ik ben een overbezorgde moederkloek en dat vraagt heel veel tijd en energie. Gelukkig neem ik ook de nodige tijd voor mezelf en zo ben ik gisteren nog eens met mijn vriendinnen naar de markt geweest. Er stonden meer dan 21.OOO stappen op mijn teller dus goed gestapt.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN