KLEINE PARA'S




Ze zijn bijna 9 weken ondertussen en ze blijven me verbazen. Ik ben vandaag met mijn zus en vriendinnen naar de markt in Leuven geweest en het is een beetje later geworden dan verwacht. Time flies when you're having fun!

De kittens zijn het niet gewoon dat ik een ganse dag weg ben en tijdens mijn afwezigheid hebben ze ervan geprofiteerd om de rest van de tuin waar ze niet mogen komen te verkennen. Achter de garage heb ik nog een stukje tuin met een krulwilg, varens, seringen en een notenboom. En toen ik thuiskwam zaten ze achteraan in de tuin in de krulwilg. Ze klauteren als echte para's



Elke week breiden ze hun territorium verder uit. Straffer nog, toen ik even binnen was en weer naar buiten kwam, zaten Marcelle en Ji Ji op het terras. Ik heb alles afgebakend maar ze kunnen al over het hek.

Oma vertelde me dat ze toen het regende in plaats van in het tuinhok te gaan schuilen in de transportbak zaten en dat Juliette daar ook haar dutje heeft gedaan. Dus van die bak heeft ze geen schrik meer, hopelijk krijg ik haar er dinsdag in zodat ze eindelijk gesteriliseerd wordt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN