HOOG IN DE BOOM



Jullie kunnen niet geloven wat ik met de kittens beleef. Elke dag gaan ze een stapje verder en vandaag was dat stapje verder de hoge krulwilg. Ze klommen al omhoog maar niet zo hoog dat ze er niet meer af durfden. Ik vond dat het zo verdacht stil was in de tuin want er was geen kat te bespeuren. Dus ik riep op Juliette en die kwam van achter de garage gelopen. Ik dacht potverdorie ze zitten weer achter de garage in de varens maar ik zag geen kittens. Tot ik ze boven in de krulwilg hoorden miauwen. Ze zaten zo hoog dat ze niet meer naar beneden durfden dus heb ik de ladder moeten halen om ze via het dak van de garage uit de boom te kunnen halen. En na hun avontuur waren ze doodmoe en zochten ze de meest bizarre plaats om te slapen. Zo sliep Kiki in het vogelhuisje. 


Ik stuurde na het boomavontuur een bericht en een foto naar mijn vriendinnen om hen dit te vertellen en hun antwoord was: "Laat de ladder maar staan want je zal ze vaker nodig hebben." En ze hadden gelijk. Toen ik naar ons mama wou vertrekken, zat Marcelle weer zo hoog dat ze niet meer naar beneden durfde. En ik kon er net niet aan. En ik maar roepen en haar met een tak naar beneden proberen te lokken. Gelukkig durfde ze na een tijdje iets lager komen zodat ik haar toch kon pakken. Je denkt dat dit taferelen zijn dat je enkel op tv ziet maar ik beleef ze.

Ik kan van die musketiers al een boek schrijven. Mijn blog gaat nog een kattenblog worden.
Toen ik eindelijk naar ons mama was vertrokken, stuurde oma een bericht dat ze weer in de boom zaten maar dat ze er nu wel zelf uit waren durven springen. Man, man, man en zo is er wel elke dag een nieuwe belevenis. Ik zou ze kunnen opsluiten maar het zijn kittens die graag buiten zijn en dolle pret hebben. Ik kan hen dit plezier niet ontnemen zodat ik het gemakkelijker zou hebben. En zo blijf ik lenig want ik kruip elke dag zeker twintig keer over het tuinhek en vandaag twee keer in de boom.

ZOEK DE KITTENS


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN