DAG 45 MET APRILSE GRILLEN

45 dagen

2 dagen


Gisteren zei ik nog dat we onze zomer in april en mei gehad hebben en dat we nu de aprilse grillen krijgen. En vandaag was het een weertje om gezellig warm binnen te blijven met de verwarming een graadje hoger. De kittens vonden dit weertje ook maar niets want het hok heeft heel de dag opengestaan en ze zijn niet buitengekomen.

Daar ze in hun kot bleven, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om een lekker warm badje te nemen. In plaats van de katten te verwennen heb ik mezelf nog eens verwend.
Ik heb dit toch een beetje onderschat. Ik wist niet dat ik zo met de kittens begaan zou zijn en daar ze buiten zitten, moet ik vaak gaan kijken wat ze aan het uitspoken zijn en of ze niet ontsnapt zijn want het zijn acrobaten hoor. Gisterenavond laat zag ik dat ze over de plank konden aan het hek om naar de steenweg te gaan. Ik heb dan maar mijn lange partytafel uitgehaald en die als plank voor het hek geplaatst. En zo blijf ik elke dag bezig en was ik vandaag eigenlijk blij dat het een miezerige dag was zodat ik wat gas kon terugnemen. Ik zou iets moeten vinden om gans het hek tijdelijk dicht te maken maar waarschijnlijk zullen ze binnen een week net zoals Juliette erover kunnen springen. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN