HAPPY BIRTHDAY TO ME




Hip hip hoera er is er eentje jarig vandaag en dat ben ik toevallig.
En het woord 'toevallig' klopt helemaal want 55 jaar geleden was ik ons mama haar accident de travail, een toevallig ongelukje.

Marcelle het model van dienst poseert met mijn eerste verjaardagskaart. Vandaag heb ik er enkele gekregen met poesjes op, hoe zou dat komen?



Het was een schitterende dag, ietsjes te warm om goed te zijn maar ik heb toch van mijn verjaardag, aangepast aan de coronamaatregelen, kunnen genieten. Ik ben met een deel van mijn bubbel naar Leuven gaan lunchen in de Notre Dame en van een dessertje gaan genieten in Bar Louis. Het was eens iets anders maar zoals ik in mijn boek schrijf, anders kan ook leuk zijn. We passen ons allemaal aan en genieten van de dingen die nog wel kunnen. En ik heb ervan genoten. 

In Leuven was er zeer weinig volk. Normaal heb je rond de middag nergens geen plaats meer op de Grote Markt maar er was bijna geen kat te zien. Het is erg voor de Horeca. En daarom blijf ik zolang het toegestaan is gaan. 



Wacht niet op een goede dag maar maak er één!




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN