OP HOOP VAN ZEGE


Wat een dag, ik begin die 9 weken goed te voelen. De kittens hebben me weer goed bezig gehouden. Op een bepaald moment zaten ze allemaal binnen. Marcelle omdat we haar gaan houden en Kiki omdat die altijd in de boom kroop en ik het beu was erachteraan te moeten zitten. Ji Ji voelde zich alleen want die was over de poort gesprongen en zat voor de deur te piepen dus heb ik haar ook binnen gelaten. Juliette vond haar kroost niet en kwam aan de voordeur miauwen. Ik heb haar eventjes kunnen tot in de gang lokken maar dan wou ze weer naar buiten. En zo blijft een mens bezig. 


Marcelle die is ons huis ondertussen goed gewoon en heeft bijna gans de dag binnen geslapen.
Deze morgen was ze wel met mijn croissant gaan lopen. Ik had mijn bord op tafel klaargezet en toen ik een tasje koffie wou gaan halen, zat ze op tafel van mijn croissant te eten. Ja, ik moet haar nog veel leren en afleren. Maar ze kent me al heel goed en beloont me met haar mooiste gespin, zo schattig.

Morgenvroeg zal het iets anders zijn want dan moet ik Juliette in de transportbak krijgen omdat ze gesteriliseerd wordt. Daar ik haar geen nacht kan binnenhouden, mag ze bij de dierenarts blijven overnachten. Ik zou zeggen op hoop van zege.



 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN