ALLES KOMT GOED



Deze namiddag ben ik op bezoek bij ons mama geweest. Het gaat beter, ze had geen pijn meer en kon weer met behulp van haar rollator stappen. Dat gaat op en af en vandaag was ze goed bij de pinken. Toen ze zichzelf op foto zag, schrok ze van haar witte haren. Die moesten dringend geverfd worden. Toen ik haar voor de zoveelste keer vertelde dat ze al negentig was en ze haar haar niet meer hoefde te verven, wou ze me niet geloven omdat ze zich helemaal niet zo oud voelde. Ik zei dat ik dat fantastisch vond en vroeg haar hoe oud ze zich dan wel voelde? "Geen twintig jaar meer maar zeker geen veertig!" Enkele dagen geleden voelde ze zich versleten en had ze heel veel pijn en nu voelde ze zich jong en vitaal want ze had deze morgen haar huis gepoetst.

Ik ben blij voor haar want vorige keer had ik hartpijn omdat ze zoveel pijn had en ze me steeds vroeg haar mee naar mijn huis te nemen omdat ze bij mij wou komen wonen. Maar vandaag had ze een goede dag. Momenteel zijn er twee dingen waarover ik me zorgen maak en dat is ons mama en de kittens. Maar nu ik ons mama weer levendiger zag, ben ik weer gerustgesteld. En de kittens...?

Toen ik terug van ons mama kwam, was Kiki uitgebroken en Juliette lag met hem mooi voor de poort te wachten. Ze is een echte moederkloek die goed voor haar kittens zorgt. Het deed me goed dit te zien want nu weet ik dat ze er goed voor zal zorgen wanneer ze het 's nachts moesten ontsnappen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN