DRIE OP EEN RIJ



Dit weekend heb ik niet veel gedaan. Ik had een zeer drukke werkweek achter de rug en ik had nood aan een beetje rust. Rust is een groot woord want met drie kittens in de tuin heb je niet veel rust. Gisterenavond toen ik mijn laatste ronde deed, zag ik dat Kiki naar buiten geglipt was. Gelukkig had Juliette het gezien en zaten ze voor de deur op me te wachten zodat ik hem terug in het tuinhok kon zetten. Nochtans had ik me voorgenomen om geen late ronde meer te doen omdat ik nog eens heel graag naar tv wil kijken want er staan heel veel leuke programma's op me te wachten.

Vandaag was het een mooie zomerse dag die ik gans de dag in de tuin met de kittens doorgebracht heb. De krabpaal had veel succes want op een bepaald moment zaten ze er alle vier op. Ik heb het gefilmd zodat de kattenliefhebbers onder jullie mee zouden kunnen genieten. Ik verlang wel naar een rustige tv-avond maar ik heb al spektakel vanaf het ogenblik dat ik de tuindeur opendoe. 

En deze namiddag is goede vriendin Dominique met haar zonen de katjes komen bewonderen en hebben we een zeer gezellig namiddag in de tuin gehad. Op het menu, frietjes van de frituur. Geen werk en dat smaakt altijd. Ik sluit de zondag af met enkele leuke foto's en het filmpje van met vier op de krabpaal. 








Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN