BYE BYE CORONAKAPSEL





Na 24 weken eindelijk naar de kapper, ik heb op mijn tanden gebeten en gewacht en ik ben heel blij want mijn pony is bij deze voltooid verleden tijd. Al bijna heel mijn leven zit ik te vloeken op die pony die maar niet mooi wilt vallen en door corona is het me gelukt om er afscheid van te nemen.

VOOR - TIJDENS - NA






Guy, je hebt dat weer super goed gedaan hoor en je weet ik ben geen gemakkelijke klant omdat ik altijd eerlijk mijn gedacht zeg. Bij deze bye bye coronakapsel en bye bye froufrou.









Nu iets anders, ik heb Juliette deze morgen in de transportbak gezet en ben ermee naar de dierenarts gereden zonder enig probleem of zonder dat ze in paniek was. Ze was heel rustig zowel in de auto als bij de dierenarts. De operatie is vlot verlopen en morgen mag ik ze gaan halen. Ik heb gevraagd of ze bij hem mocht overnachten omdat ze een nachtje moet binnenblijven en bij mij lukt dat voorlopig nog niet. Dus de kittens zitten al heel de dag binnen en mijn living is een puinhoop. Wie had dit ooit gedacht? Ik pas de raad uit mijn eigen boek toe en laat het los. Ik zie de kittens liever dan mijn living en straks wanneer ik ze in hun kot zet dan ruim ik alles op en water en zeep doen ook wonderen. Terwijl ik dit hier zit te schrijven, zit Marcelle naast mij op de stoel aan mijn kleed te trekken. 





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN