OGEN TE KORT



De kittens worden met de dag actiever en actiever. Deze morgen zat Ji Ji buiten voor de plaat te miauwen, gelukkig kon ze niet weg maar dat gaat niet lang meer duren voor ze over de plaat kan.
En toen ik haar oppakte, kwamen Marcelle en Kiki te samen door het kattenluik. Elke dag kunnen ze iets meer en ze worden super snel. Ik heb ogen te kort wanneer ik ze buiten laat. Ze spelen zo graag buiten maar het wordt voor mij moeilijker om ze in de gaten te houden. Ze kunnen via de trappen naar mijn oprit en zo naar de steenweg.

Ik moet snel een andere oplossing vinden want ik vertrouw het niet meer. Ik zou ze het 's nachts binnen kunnen halen maar Juliette is dat niet gewoon en die kan dan ook niet buiten en zij zit graag de ganse nacht buiten. En ik weet niet of ik de kittens alleen kan binnen nemen zonder haar. 

Zoals ik gisteren reeds schreef, nemen ze heel veel van mijn tijd in beslag. Ondertussen heb ik ze alle drie geleerd op de kattenbak te gaan en eten ze nu ook allemaal vaste voeding. Zondag zijn ze zes weken oud en het zijn pateekes. Ze verstoppen zich achter mijn planten en Marcelle heb ik al uit mijn Rozemarijnstruik moeten halen. Hij zat er helemaal in.
Marcelle


Ji Ji

Kiki






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN