VIV HAAR BOEK MAAKT ME BETER


https://obeliskboeken.nl/product/leef-nu-en-geniet

Doordat ik bijna al mijn vrije tijd besteed aan de kittens, blijft er weinig tijd over voor andere dingen. Ik laat ze toch graag 3 maal per dag een uurtje buiten rond ravotten onder mijn toezicht. Ja ik weet het, ik ben een moederkloek.

Ik heb momenteel geen tijd of inspiratie om verder te schrijven aan het boek over ons mama en ook weinig tijd om mijn boek te promoten. Gelukkig krijg ik regelmatig positieve feedback van iemand die mijn boek gelezen heeft en dat maakt me blij. Blij omdat ik hem speciaal geschreven heb om mensen te helpen die het even niet meer zien zitten. En zo kreeg ik vandaag zeer positieve feedback van de moeder van één van mijn beste vriendinnen. 

Moeder C. is 76 jaar en woont in een rustoord. En momenteel zit ze in een mindere periode en op aanraden van haar dochter had ze mijn boek aangeschaft. Ze kon niet slapen en is opgestaan om mijn boek te lezen.
En dit vertelde ze aan haar dochter: "Ik las een hoofdstuk in Viv haar boek en het was net alsof ze dat speciaal voor mij geschreven had.  En toen ik aan het lezen was, besefte ik dat ik terug in de refter bij de anderen wou gaan eten in plaats van in mijn kamer. Ja, ik voelde me plots stukken beter. En dat komt door Viv haar boek hé! Viv haar boek geeft me een positief gevoel."

Hoe mooi is dat, een bejaarde moeder die zich beter voelt door het lezen van mijn boek. Dit is toch de beste reclame dat er is. Ik zal haar mee moeten nemen wanneer ik hem begin te promoten.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN