DAAR GAAN DE HORTENSIA'S



Ik ben vandaag niet weggeweest en toch heb ik 13.215 stappen op de teller staan. Allemaal stappen van in en rond mijn huis. Zaterdag is het wassen en plassen. Ik ben ook vaak naar de kittens gaan kijken en dat zijn toch ook al wat meerdere stappen per dag. Ik heb in de tuin overal planken gezet zodat ze niet naar straat kunnen. 

Omdat ze morgen slecht weer geven, heb ik vandaag eens geprobeerd ze binnen in de gang te zetten. Maar Juliette die wou niet binnenkomen en die heb ik binnen moeten dragen maar dat vond ze helemaal niet leuk en ze stond al direct voor de deur te miauwen. Ze is helemaal geen binnenkat dus heb ik haar maar direct terug buitengelaten.  Ze is de ideale buitenkat want ik heb met haar in totaal geen werk. De kittens dat is iets anders. 

Ji Ji is de knuffelkat, die zou zo in slaap vallen terwijl je ze knuffelt. De andere twee zijn iets heviger maar durven minder dan Ji Ji. Zij springt al over de hoge plank en gaat overal op haar gemakje eens snuffelen. De hortensia"s zien af en de campanula is volledig platgelopen. Ja de planten moeten eraan geloven.

Morgen is het 6 weken geleden dat ik uren bij Juliette in het tuinhok zat toen ze moest werpen. Ik had nooit gedacht dat het zo intens zou zijn en dat ik zoveel tijd aan de kittens zou besteden. Ik hou mijn hart vast voor het moment dat ik ze niet meer in de tuin kan houden. Ik ga ze morgen nog eens proberen binnen te halen zodat ik iets geruster kan zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN