ZWAAIEN EN KUSJES GOOIEN


Vandaag heb ik ons mama even aan het raam kunnen zien toen ik haar wasgoed ging afzetten. 
Ik belde naar haar afdeling om de telefoon door te geven want ze deed altijd teken dat ik naar boven moest komen.  Het doet toch iedere keer hartpijn haar zo achter glas te zien. Gelukkig beseft ze niet wat er allemaal gebeurt en heeft ze in totaal geen zorgen maar ze snapt ook niet waarom ik niet binnenkom. Ik stond daar beneden maar te zwaaien en kusjes te gooien. Ook beneden waren er bewoners die aan het venster kwamen zwaaien. Ik denk dat het voor alle bewoners wel leuk is wanneer er iemand in de tuin komt zwaaien. 

En toen ik bijna thuis was en voor het rode licht stond, stond ik toevallig naast mijn collega Sophie. Ze toeterde omdat ik haar niet gezien had en met onze vensters open konden we toch even dag roepen en informeren of alles oké was.

En wie stond me bij thuiskomt buiten op te wachten? Juliette!
Ze laat haar goed aaien en ze komt al met haar voorste pootjes op mijn schoot. Iedere keer ik buiten kom, komt ze aangelopen en volgt ze me overal. Soms laat ik de voordeur even openstaan en zit ze voor de hordeur naar binnen te kijken. Zo schattig. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN