SKYPEN MET ONS MAMA

Deze voormiddag kreeg ik telefoon van het rusthuis met de vraag of ik even tijd had om met ons mama te skypen. Dus heb ik met heel veel plezier een korte pauze genomen om met ons mama te kunnen praten. Ik heb mijn zoon erbij geroepen zodat ze hem ook nog eens kon zien maar het duurde even voor ze besefte dat het haar kleinzoon was. 

Zoals ik reeds eerder schreef, wordt communiceren met haar moeilijker. Zelf tijdens ons videogesprek begreep ze niet zo goed wat er gebeurde of wat er gezegd werd. Dus heb ik net zoals gisteren veel gezwaaid en veel kusjes gegooid.
Ik vind dit een super initiatief van het rusthuis. Zo kunnen de bewoners toch hun dierbaren zien en spreken. Bedankt Heidi dat je dit mogelijk maakt.





Ik heb deze namiddag vrij genomen om een beetje in de tuin te werken en om ook van het goede maar frisse weer te kunnen genieten.  Ik slaap de laatste tijd minder goed en ben ondanks dat ik thuis ben toch zeer druk bezig. Dus vandaag heb ik een beetje gas terug genomen en heb ik gedaan wat voor mij leven als God in Frankrijk is, in het zonnetje relaxen. Verstand op nul en even geen corona. Ik heb mijn batterijtjes weer opgeladen. En blijkbaar houdt Juliette evenveel van het zonnetje als ik want ze is erbij komen liggen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN