APPLAUS VOOR ALLE MENSEN MET EEN GOUDEN HART



Het doet me deugd te zien dat er toch nog veel mensen zijn die hun goed hart laten zien door zich belangeloos in te zetten voor anderen. Zoals Jonas Van Esch gisteren die gaan zingen is in een speciale mobiele vitrine voor de bewoners van het rusthuis waar ons mama ondertussen al drie jaar verblijft. 

https://www.instagram.com/p/B-PqXo0IP7y/

https://www.facebook.com/jonas.vanesch/videos/10157929006397850/


Wat jammer dat ik het concertje gemist heb want ik ben gisteren speciaal naar Holsbeek gereden om ons mama haar was te gaan halen. Op het filmpje herken ik veel bewoners van haar afdeling maar zij was er niet bij. Waarschijnlijk lag ze toen in haar bed te slapen.

Jonas en alle alle mensen met een groot warm hart van goud, DIKKE DANKJEWEL! 💋

Vandaag was mijn eerste vrije dag. En wat doet een mens dan? Wassen, poetsen, Senseo ontkalken, het wasgoed dat steeds door de hevige wind ging vliegen, terug ophangen, trapladdertje op om boven op de hoge kasten het stof nog eens goed af te nemen, de 2 grote ramen vooraan lappen...

Ik dacht na het avondeten nog het gras af te rijden maar het was genoeg geweest. Ik ben niet gaan wandelen en heb toch meer dan 11000 stappen gedaan door zo in en rond het huis bezig te zijn. 

Gelukkig heb ik ook van het zonnetje kunnen genieten want ik heb tijdens een koffiepauze buiten in mijn luie stoel naar het nieuws op mijn iphone gekeken. In wat een leuke technologische tijd leven wij toch! Het nieuws, uitgesteld dan nog wel op je telefoon kunnen bekijken waar en wanneer je maar wilt, daar konden ze in Dallas of Dynastie enkel van dromen.  Het avondnieuws heb ik dan vanuit van mijn warm badje gekeken. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN