EN TOEN WAREN ZE MET TWEE

Hoe gaat het met jullie, zijn jullie nog oké?

Ondertussen zitten we een week verder in volle crisis en zijn de maatregelen nog strenger maar zeer noodzakelijk en in ieders belang. Gelukkig beginnen de non-believers de ernst van deze pandemie toch in te zien. Ik woon op een zeer drukke steenweg en ik kan nu de auto's tellen. Het is zeer opvallend dat het vooral bestel- en vrachtwagens zijn die passeren. En vaak zie ik die van mijn werkgever langs rijden. Die gele met rode letters. Wij blijven goederen transporteren. Ik werk ondertussen zoals jullie weten van thuis uit en ik heb het drukker dan ooit. Ik heb zelfs vandaag op mijn vrije dag gewerkt.
Ik moet nergens zijn, ben toch thuis dus kan ik mijn collega's even goed helpen om het werk te verlichten. En vandaag vond ik het te koud om in de tuin te werken.


Ik ben enkel buiten geweest om Juliette eten te geven. Nu weet ik zeker dat het een Juliette is en geen Romeo want toen ik buiten kwam zaten er plots twee poezen. En die nieuwkomer is duidelijk een kater, die zijn kop is vele breder en hij is ook groter. Hij liep de hele tijd achter Juliette aan, als dat maar goed komt want anders zitten er binnenkort geen twee maar wie weet hoeveel katten in mijn tuin?

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN