DE DAGEN LIJKEN OP ELKAAR



All you need is love, zongen de Beatles. Laat ons dus een beetje virtuele liefde verspreiden. Vooral aan hen die helemaal alleen thuis zitten en er heel veel nood aan hebben. Niet iedereen kan even gemakkelijk met deze crisis omgaan. En ieder zijn situatie is ook totaal anders. Ik heb het geluk dat ik van thuis uit kan werken zodat de dag voorbij vliegt. Ik kan na de werkuren en op mijn vrije dagen in de tuin werken, schrijven en zoals vandaag verder doen aan mijn cursus Chinese astrologie. Ik krijg ook heel veel berichtjes en telefoontjes dus ik heb momenteel nog geen last van deze verplichte BLIJF-IN-UW-KOT-maatregel.

Het was een zonnige dag maar ook een zeer frisse dag. Ik moet sowieso naar buiten om Juliette eten te geven en die was nog altijd in het gezelschap van haar Romeo, ondertussen duurt hun romance al drie dagen en ik moet zeggen dat ze fel vermagerd is. Ze verbrandt veel calorietjes met haar Romeo. Mijn calorieverbranding is iets anders, ik zit vele meer en ga niet meer sporten. Ik verplicht metzelf om tijdens het telefoneren rond te stappen zodat ik toch aan een minimum van 6000 stappen kom wat nog veel te weinig is.

Ik heb er vandaag van geprofiteerd om op mijn terras, wel uit de wind, een uurtje van het zonnetje te genieten. En terwijl ik rustig zat te niksen en te genieten van de zonnestralen op mijn gezicht kwam Juliette dichterbij. Ze sprong bijna op mijn schoot maar dat wou ik niet. Ik moet nog wennen aan haar en ik vertrouw geen kat. Zouden ze hier in de gemeente zwerfkatten gratis steriliseren en nakijken op bepaalde ziektes?

Ik weet niet of jullie er ook last van hebben maar ik moet elke dag goed nadenken welke dag het is. In de keuken hangt een schema met het zeer wisselend uurrooster van zoonlief maar nu dat alles online gebeurt, hoef ik met dat schema geen rekening meer te houden en lijken alle dagen op elkaar. IK zie dat het weer bijna middernacht is, tijd om nog een beetje tv te kijken voor ik naar droomland ga. 

Goedenacht en morgen gezond weer op.





Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN