THUISWERKEN


Ik ben heel blij want vandaag kreeg ik het goede nieuws dat ik vanaf morgen mag thuiswerken.
Wat een leuke werkgever heb ik toch. Iedereen die wil en kan, niet de koeriers maar het administratief personeel, mag thuis blijven om van daaruit verder te werken.
Mijn computer is helemaal geïnstalleerd en alles werkt. Gelukkig heb ik een zoon in huis die toevallig informatica studeert.

Mijn online boodschappen zijn net gedaan, ik heb wel heel veel geduld moeten hebben en tien keer opnieuw moeten beginnen omdat het systeem steeds crashte maar de aanhouder wint. 

Ondanks dat we in een tijd van grote onzekerheid leven, voel me ik toch gezegend. Ik hoef niet meer naar buiten en kan veilig binnen mijn domein blijven. Gelukkig heb ik een groot terras en een tuin waar ik van de eerste lentezon kan genieten.

Ik zie het positief ook al weet ik dat ik vanaf nu bijna heel de tijd alleen zal zitten. Hoe lang dit zal duren? Joost mag het weten. Ik lig er voorlopig niet wakker van en zie het als een kans om even stil te staan bij mezelf. Wie en wat is het belangrijkste in mijn leven? Ben ik nog steeds de persoon die ik wil zijn en volg ik nog steeds mijn eigen pad?  Ik ben best trots dat ik zo cool omga met deze crisis nochtans een situatie waarover ik in totaal geen controle heb. Waar ik wel controle over heb, is de miss drama queen en de controlefreak in me. 



En weeral zijn de regels veranderd tijdens het schrijven van deze blog. Sophie Wilmès vertelt net dat we moeten thuisblijven, behalve om te gaan werken of om naar de dokter, apotheek of voedingswinkel te gaan.
Alle andere winkels moeten dicht.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN