OP BERENJACHT

Nu ik niet meer naar de fitness kan en ik toch een beetje beweging kan gebruiken, ga ik sinds deze week terug wandelen. Helemaal alleen met mijn oortjes in en een goede playlist op Spotify. Ik stap goed door op de stevige beat van de muziek.  Dat buiten komen en dat bewegen doet me deugd en is wel nodig nu ik meer zit dan anders. Op het werk loop ik vaker rond om bepaalde informatie te krijgen en thuis skype ik dus veel. Daar ik een headset draag om te bellen, kan ik niet rondlopen.

Dus wandelen is momenteel de perfecte beweging en ontspanning voor mij. Tijdens mijn wandeltocht is het dan ook heel leuk te zien dat sommige huizen een witte doek hangen hebben of een beertje en sommigen zelf beide. Oh ja, en er hing ook een aap :)
Jammer dat ik op de steenweg een beetje achterin woon anders had ik ook zo'n leuke beer aan mijn deur gehangen. 




Het is opmerkelijk hoe weinig mensen ik tegenkom in de wijk achter mijn huis. Af en toe iemand met een hond en ook altijd hetzelfde koppel aan de overkant van de straat. Dat is wel goed nieuws want dat betekent dat bijna iedereen in mijn buurt echt in zijn kot blijft en de boodschap goed begrepen heeft. Ik zie heel veel auto's op de opritten staan dus ik vermoed dat er veel technisch werkloos zijn of thuis werken.

Een groot nadeel voor mij is en blijft winkelen. Ik probeer dat zo lang mogelijk uit te stellen omdat ik niet besmet wil raken en tot mijn grote spijt moet ik vaststellen dat nog steeds niet alles voorradig is. Waarschijnlijk ga ik te laat, ik kan pas na mijn werkuren en dan zullen de meesten al geweest zijn. Ofwel heb ik gewoon pech en kies ik de verkeerde winkel op het verkeerde moment. Verhongeren zal ik niet, ik heb altijd reserve in huis. Dat is een trekje dat ik van mijn ouders meegekregen heb dat nu een voordeel is. Alhoewel ik de kaas wel beu gegeten ben ondertussen. Maar voor de rest gaat alles prima hier in huis. Ik verveel me niet en heb nog steeds tijd te kort. Mijn zoon en ik zijn nog gezond en wel en dat is gezien Covid-19 toch het belangrijkste wat er is.



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN