ONS MAMA ACHTER GLAS



Wat zag ze er goed uit, mijn hart brak een beetje toen ik haar daar zo zag. Hier thuis kan ik het allemaal beter loslaten en relativeren omdat ik haar niet zie. Maar nu heb ik toch ondervonden dat voor haar voor het glas staan en haar zo blij te zien niet hetzelfde is als met haar telefoneren. Nog meer dan ooit besefte ik daar voor het venster hoe graag ik haar zie en hoe dierbaar ze me is.

Dus die nieuwe maatregel die ze genomen hebben om ouderen niet meer naar het ziekenhuis te brengen is in deze crisistijd begrijpelijk maar zeer hard wanneer het om je moeder of je vader gaat. Ook al zitten ze op tram 9 en geven ze je extra zorgen, je geeft hen nooit graag af. 


Ik ben vandaag nog eens met mijn auto de baan opgegaan omdat ik ons mama haar was moest halen en gelukkig kan dat nog maar dan volgens bepaalde afspraken.  Ze zetten die dan vooraan aan de deur klaar en verder mag je niet. Ik wil iedereen in de home bedanken voor de goede zorgen en vandaag vooral Charmei omdat zij met ons mama speciaal naar het venster gekomen is omdat ze wist dat ik de was kwam ophalen. 

Ik moest wel heel hard roepen zodat ons mama me kon verstaan omdat ze haar telefoon niet bij had. Ze was zo blij me te zien. Ik kreeg er een krop van in mijn keel. Gelukkig voor haar beseft ze niet dat heel de wereld in de ban is het van het coronavirus. Zij is happy in haar wereld. 

Vandaag is het ook de verjaardag van mijn nichtje Jolien.  HIP HIP HOERA en een dikke verjaardagsknuffel. Die knuffel krijg je wanneer dit alles voorbij is en wanneer er terug mag gefeest worden. 




Geniet van deze speciale dag want het is de dag dat we in de familie gezegend werden door de geboorte van het allerliefste meisje van heel de wereld dat onmiddellijk mijn hart stal. Zo schattig en zo super lief! Door jou wou ik ook moeder worden. 
💋💋💋

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN