UITDAGING AANVAARD

Ik weet niet wie ermee begonnen is met de "uitdaging aanvaard" op Facebook maar ik vind het een geweldig initiatief. Zeker nu we overspoeld worden met negatieve coronaberichten. Het is leuk om al die prachtige foto's uit de 'oude doos' te zien verschijnen. Het kleurt mijn dag en tovert een glimlach op mijn gezicht. 

Dus vandaag eens iets totaal anders. Daar ik nu toch meer vrije tijd heb, heb ik ook enkele foto's uitgezocht en ik hoop jullie hiermee even goed te kunnen verblijden zoals al jullie foto's met mij gedaan hebben. 


1965
1967

1968

1970





1973




















1980


1983



1985

1992



1993

1995

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN