IK STA NOG ALTIJD GRAAG OP




Deze zonnige dag is net zoals alle andere dagen voorbijgevlogen. Ik zit aan mijn computer en zie dat het weer later is dan ik dacht. Ik heb deze avond een extra hoofdstuk aan mijn boek toegevoegd.
Ik zag deze morgen op de Facebookpagina van Gerbert Bakx, één van mijn inspirators, een videoboodschap van Eckhart Tolle, de schrijver van het bekende boek 'De Kracht van het Nu'.
Ik heb onmiddellijk pen en papier genomen om zijn wijze woorden volgens mijn interpretatie te noteren. Het inspireerde me tot een niet voorzien extra hoofdstuk in mijn boek. Deze crisis wakkert duidelijk mijn inspiratie aan. 

Eckhart spoort ons aan om wakker te worden en om deze crisis als een opportuniteit te zien om dieper bij onszelf stil te staan en om vanbinnen de kracht te vinden. En dat we zeker deze kans niet mogen voorbij laten gaan. Mensen worden enkel wakker wanneer ze uit hun comfortzone moeten komen en wanneer ze lijden. Nu is het dus een perfect moment omdat we allemaal, zelfs wereldwijd uit onze comfortzone moeten komen. En de mensen die het geluk vanbinnen hebben gevonden die zullen sterk genoeg zijn om de angst en alle negatieve berichten te kunnen trotseren. Laat je niet leiden/lijden door angst.

Ik lees ook heel veel berichten over mensen die deze gelegenheid aangrijpen om inderdaad hun kijk op de wereld te veranderen. Om stil te staan bij volgende vragen:


·         Wat WIL ik? 
·         Wie ben IK?   
·         Sta ik nog wel GRAAG op?
·         Leef ik wel het LEVEN dat ik wil leven?


Ik hoop dat jullie allemaal nog in goede gezondheid mogen verkeren en dat jullie nog even graag opstaan zoals voor corona.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN