ZE WORDEN GROOT



Marcelle is toch een topmodel. Vandaag hebben de kittens bijna gans de dag buiten gezeten onder mijn planten in de tuin waar ze verkoeling zochten. Maar deze ochtend zaten ze binnen toen ik aan het werken was. Ik vond het op een bepaald moment zo stil en dan lagen ze allemaal op mijn stoel onder de eettafel, dat is hun favoriete plekje om te slapen. 



Nu ze groter worden, heb ik er minder werk mee. Ze kennen de tuin en mijn huis ondertussen heel goed en ze lopen vrij binnen en buiten. Ze kunnen nu ook beter hun plan trekken en ik ben minder bezorgd. En nu dat ik ze gewoon ben en zij mij, wordt het tijd om afscheid te nemen. Ik ga ze missen mijn schatjes.

Maar in mijn boek schrijf ik elk nadeel heeft zijn voordeel en het voordeel is dat ik me dan weer kan focussen op mijn boek. De kittens hebben prioriteit gehad tot ze zelfstandig genoeg waren en dat zijn ze nu zeer zeker.  

Het was weer even geleden dat ik nog op de site van mijn uitgever was gaan kijken en ik zag een nieuwe recensie bij mijn boek staan. Ik vond hem zo mooi dat ik hem met jullie wou delen.



Bedankt Bart voor deze mooie woorden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN