BEDANKT JUPITER

















Jupiter is niet enkel de grootste planeet van ons zonnestelsel maar ook de fitness waar ik enkele jaren geleden mijn passie voor sport herontdekte. Het was sinds mijn scheiding de eerste stap terug naar een sportiever en socialer leven. 

In mijn boek schrijf ik : Wanneer je je eenzaam en wanhopig voelt, kom dan uit je zetel en kom onder de mensen. Ga naar een plek waar mensen samenkomen want je zou eens versteld kunnen staan van wat en wie er allemaal onverwachts op je pad kan komen

Ik ben dus na mijn scheiding uit mijn kot gekomen, naar de Jupiter gegaan en heb er heel veel toffe mensen leren kennen. Ik blijf er altijd plakken in de bar en heb steeds leuke babbels. Iedereen is er welkom en niemand wordt beoordeeld. En ik vind het super om jullie te vertellen dat mijn boek daar sinds vandaag ook te koop wordt aangeboden.
En wie graag zijn of haar boek gesigneerd heeft, kan me daar meestal op maandag- en woensdagavond vinden.

Bij deze bedankt Pascal en Karina voor dit mooie gebaar, ik apprecieer dit enorm.

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN