EERSTE NACHT ALLEEN

Na lang zoeken vond ik haar in de boom op het vogelhuisje

Gisterenavond is Juliette nog komen miauwen. Marcelle lag goed te slapen terwijl ik aan het schrijven was maar ze werd wakker toen ik naar boven wou gaan. Ze was zeer onrustig en ik ben nog even bij haar gebleven. Uiteindelijk heeft ze een goed slaapplekje gevonden en heeft ze de nacht flink doorstaan.

Deze morgen was Juliette onmiddellijk daar om de ronde van het huis te doen, ze zocht haar kittens. Ze is blijven miauwen tot Marcelle mee naar buiten ging. Daar hebben ze de ganse dag gezeten en nu liggen ze binnen af te koelen. Ik zie dat ze de twee anderen missen.  Juliette komt vaker binnen wat eigenlijk niet de bedoeling is maar kijk naar de foto en dan kan je haar toch niet buiten jagen?


Ze lopen hetzelfde en ze liggen het hetzelfde. Juliette is een echte moederkloek die haar kittens niet kan lossen. Gelukkig is er nog Marcelle. Ik had liever gehad dat Juliette haar oude leventje weer opnam en dat Marcelle alleen binnen kwam slapen maar het is zoals ze zeggen: "honden hebben een baas en katten personeel."



Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN