PIEP ZEI DE MUIS


Wat een verademing de doorgang in het vliegenraam. Gedaan met constant buiten te gaan kijken of alles in orde is en gedaan met over alle obstakels te stappen. Ze kennen hun weg ondertussen heel goed en zitten meer binnen dan buiten. Momenteel zijn ze op hun hevigst want terwijl ik hier aan het schrijven ben, zetten ze mijn huis op stelten.
Ze zouden beter overdag super actief zijn in plaats van zo heel laat. Wanneer ik wat rust wil, zijn zij het felst.

Ik heb van een goede kennis een nieuw kattenspeeltje gekregen, een muis dat piept aan een elastiek. Wat heb ik gelachen. Ze lopen erachter als zot en wanneer ze de muis te pakken hebben en ermee willen weglopen, floept die door die elastiek terug weg. Ik zal er eens proberen een filmpje van te maken, zo grappig.

Wat minder grappig is, zijn de scheuren in mijn gordijn. Ik heb ze omhoog gehangen maar wanneer ze buiten zijn, doe ik ze terug omlaag en terwijl ik aan het koken was, zijn ze zonder dat ik het gezien had, terug binnengekomen en ja, ze hingen in de gordijnen. 
Niets is nog veilig zelfs de boekenkast niet. Maar voor de rest zijn het (B)engeltjes vooral als ze slapen.








Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN