THUISWERKEN MET KITTENS IN HUIS



Vandaag was het mijn eerste werkdag met de kittens in huis. Het was goed weer en waar denk je dat ze zaten? Binnen want ze volgen me overal. In plaats van in de tuin te gaan ravotten, zaten ze in mijn gordijnen en op tafel. Het was eigenlijk wel grappig want ik was aan de telefoon met een collega en ik riep plots: "Mag niet!" en ze schrok want ze dacht dat dat tegen haar was. Daarna zaten ze met de kabels te spelen. Ja, het is even wennen met mijn drie musketiers in huis werken. Het kattenhok wordt niet meer gebruikt, de deur staat open maar ze gaan er niet meer in. Ze lopen de ganse dag via de lamellen in het vliegraam binnen en buiten. Dat was dus een geweldig idee.




Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN