HELP EEN MUIS IN HUIS



Ik ben geen angsthaas en ben niet gauw bang van dieren maar als er nu van iets mijn haren gaan omhoog staan dan is het van een muis in huis. Gelukkig zitten er geen muizen in huis maar …

Marcelle zal daar eens verandering in brengen. Ik was aan het werken voor DHL toen ik plots piep piep piep piep hoorde. Ik dacht wat is dat? Marcelle had een levende muis vast en liet die af en toe los om ermee te spelen. OMG, voor haar is dat hetzelfde als spelen met haar piepmuis maar voor mij is dat wel een heel groot verschil. Ik riep mijn zoon om de muis te pakken want ik kom daar niet aan. Marcelle die vond dit natuurlijk super leuk en holde als een dolle kat de muis achterna.
Uiteindelijk liep Marcelle met de muis terug naar buiten. Wat een avontuur!
Een beetje later zag ik Marcelle met Juliette op de oprit onder mijn auto. Dat is verboden terrein want de steenweg is te gevaarlijk voor Marcelle die op ontdekkingstocht gaat en de wereld pas leert kennen. Ik ben naar buiten gelopen, heb haar met haar valse piepmuis naar binnen gelokt en de deur dichtgedaan. Alles heeft zijn voor- en nadelen en toch wil ik haar niet opsluiten omdat het buiten ook zo leuk kan zijn voor haar.

En om de dag af te sluiten ben ik boem patat op mijn staartbeentje gevallen toen ik met Marcelle aan het spelen was en nu kan ik mij niet meer bukken. En je bukt je heel veel met dieren in huis ondervind ik nu. Wat een dag, in de krant met mijn boek, een muis in huis en mijn staartbeentje gekneusd.

Wordt vervolgd

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN