NIEUWE COLLEGA MARCELLE



Marcelle heeft haar eerste brokken gemaakt. Een mooie vaas in duizend stukken en een grote scheur in mijn gordijn. Vroeger zou ik heel boos geworden zijn en gevloekt hebben maar nu denk ik het is gebeurd en boos zijn heeft geen zin want dat verandert niets aan de situatie. Kapot is kapot, tijd voor nieuw. Dus val ik in kosten en moet ik op zoek naar nieuwe raamdecoratie dat minder aanlokkelijk is voor de kat en toch mooi passend bij de living. En zo blijft een mens bezig.



Vandaag was mijn eerste werkdag sinds Marcelle alleen in huis is. Ik had me nog maar pas aan mijn bureau neergezet en ze hing al in de gordijnen. Dan zat ze op tafel en wou ze in mijn pannenkoekenplant zitten. Ik had ogen te kort. Na een tijdje werd ze moe en is ze bij mij komen slapen. Hoe kan je daar nu boos op zijn als je ziet hoe schattig ze slaapt? 

Toen ze wakker werd vond ze mijn toetsenbord zeer interessant en mijn schermen super boeiend. Het is weer eens iets anders thuiswerken met een kitten die super nieuwsgierig is en af en toe mee op het toetsenbord klikt.




Eigen kweek

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN