EN TOEN WAREN ZE NOG MET TWEE



Zo moeder zo dochter. 

Ze zijn weg mijn twee lievekes. Het afscheid is beter gegaan dan ik dacht. Gisteren had ik het moeilijker. Juliette die heeft ze vandaag niet echt gemist, denk ik omdat Marcelle veel bij haar is geweest. Marcelle die heeft ze wel gemist want dat waren haar speelkameraadjes. Die heeft vandaag een paar keer gehuild. En terwijl ik dit nu schrijf, hoor ik Juliette miauwen en dat heeft ze al twee avonden niet meer gedaan.

Anders zaten ze nu in huis achter elkaar aan te hollen maar nu moet ik Marcelle bezig houden. Ik ben benieuwd voor de nacht want ze moet alleen beneden slapen. Ik hou jullie alleszins op de hoogte. Ondertussen is ze op mijn stoel in slaap gevallen.

Nu iets anders, raar maar waar ik ben vandaag opnieuw beginnen te schrijven. Ik kreeg na het lezen van een positieve recensie plots heel veel inspiratie en daar het toch te warm was om iets te doen, ben ik beginnen te schrijven. Een tijdje geleden voor de kittens geboren waren, was ik aan een nieuw manuscript begonnen 'Viva Bomma' maar nu denk ik dat als een groot hoofdstuk in 'Leef nu en geniet II' te verwerken. Ik heb de hoofdlijnen genoteerd en nu kan ik aan het grote schrijfwerk beginnen.

Onderstaande bericht inspireerde me enorm en bracht me na lange tijd terug in mijn schrijfflow.

Ik heb het direct binnen de week uitgelezen 😊 ... en met veel plezier. Je hebt een vlotte pen en een schrijfstijl die je doet "doorlezen" waar ik je oprecht voor kan feliciteren ! De quotes hebben we allemaal wel al ergens zien passeren op social media en andere, maar het feit dat je telkens die quote gebruikt om er dan een verhaal of levensles aan te breien is heel goed gevonden. Persoonlijk vond ik de positieve boodschap inspirerend. Afhankelijk van de gemoedstoestand van de lezer kan ik mij voorstellen dat je boek misschien net dat duwtje in de rug is dat iemand helpt om het roer om te gooien als die wat in de put zit. Iedere lezer is een individu met een ander verleden en een leven wat anders ingekleurd is, net daar iedereen door een andere bril kijkt zal je boek ook op x-tal manieren worden geïnterpreteerd. Blijf zeker schrijven, ik kijk al uit naar het volgende boek 😉

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN