MIJN GEBOORTESTAD




Leuven, de stad waar ik mijn eerste levenslicht zag, waar ik studeerde, waar ik lange tijd een liefje had, waar ik achter den toog in café Den Bel stond tijdens mijn studententijd, waar ik mijn eerste trauma opliep na een zeer zwaar ongeval en waar ik ...nee dat ga ik niet schrijven :)

Amai Leuven, ik zou uren kunnen vertellen over mijn bele(u)venissen en het ene verhaal zou nog straffer dan het andere zijn. Ik ben er 25 jaar geleden vertrokken maar ik kan er niet wegblijven. Op vrijdag, mijn day off, kan je me er tegen het lijf lopen op de wekelijkse markt. Ik ken ondertussen al vele marktkramers en doe altijd een praatje met hen. Ja, eigenlijk zou ik het niet slecht doen op de markt want vandaag waren de rollen omgekeerd. Ik verkocht hen mijn boek. Misschien moet ik toch eens gaan informeren of ik in een café of boekenwinkel kan/mag promotie gaan maken en mijn boeken signeren?


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN