MARCELLE OP ONTDEKKINGSTOCHT



Marcelle had vandaag duidelijk zin in wat avontuur. Wanneer ik buiten ontbijt dan houdt ze me normaal gezelschap. Maar vandaag kwam ze niet dus ging ik naar haar op zoek en waar zat ons Marcelleke? In de tuin van de buren. Achter de garage is er ergens een gat in de omheining dat ik niet gezien had waardoor ze ontsnapt was. 
Gelukkig komt ze wanneer ik haar roep maar ze raakte niet meer terug. Ik ben dan naar de tuin van de buren gewandeld maar toen ik daar aankwam, was ze reeds vertrokken en vond ze de tuin van oma vele interessanter. Via de boom zat ze op het dak bij oma.
Ik vind dit niet zo erg en oma ook niet maar ze kan via daar gemakkelijker naar de steenweg ontsnappen. Ik weet niet wat ik kan of moet doen om haar te leren dat de steenweg gevaarlijk terrein is. Misschien moet ik een kattenfluisteraar raadplegen. Hoor mij bezig, jaren geleden zou ik mezelf zot verklaard hebben maar dat kleine wondertje heeft 12 weken geleden toen ze geboren werd mijn hart gestolen. Ik heb haar geboorte gefilmd en mijn eerste reactie was er eentje van verwondering. "Oh, dat is een totaal ander!" 
Dus als iemand weet hoe ik haar kan behoeden voor de steenweg dan hoor ik het graag. 



 


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN