HET AFSCHEID NADERT



Gisterenavond is Juliette binnengekomen en is ze heel de nacht gebleven. Ze wou niet meer naar buiten dus ben ik maar gaan slapen met het gedacht ze zal haar wel laten horen wanneer ze terug naar buiten wilt. Maar ze heeft geen kick gegeven en ze is deze ochtend heel braaf naar buiten gegaan en daar ook gebleven. Madam kwam wel binnen in de kattenbak plassen en ... Dat is iets wat ze van haar kittens geleerd heeft.

Het enige nadeel wanneer Juliette binnen is, is dat ik ze niet zo fris ruikt en mijn huis ook niet zodat ik goed moet verluchten. Ik heb deze morgen voor alle zekerheid nog eens extra gedweild. Dus als iemand een goede tip heeft om mijn huis fris te houden?
Nu was ze weer op stap en ik heb de deur op slot gedaan. Deze week komen ze Ji Ji en Kiki halen en wordt het tijd dat ze ze stilletjes aan  begint los te laten. Maar ze roept haar kittens enkele keren per dag en dan likt ze ze schoon. Ik vrees dat ze de eerste dagen zeer onrustig en miauwend zal rondlopen. Ik zal ze ook missen want toen ik er vandaag aan dacht dat ze bijna vertrekken, kreeg ik een krop in de keel en tranen in mijn ogen. Ik was bij hun geboorte en breng al bijna 11 weken de meeste tijd van de dag met hen door. Ze zijn me zo gewoon en ik zie ze alle drie even graag.




Ondertussen hebben mijn deugnieten mijn terrasplanten ontdekt en interessant dat ze dat vinden.






Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN