OEPS BESTAND DICHT



Ja, het is toch even wennen aan mijn nieuwe collega Marcelle. Ze is liever lui dan moe en saboteert mijn werk. Ze vindt het heel leuk naast mijn klavier te komen slapen maar wat ze nog leuker vindt, is naar mijn bewegende cursor op mijn scherm te springen. Ik jaag haar steeds weg maar ze komt altijd terug. En vandaag heeft ze mijn excel bestanden dichtgedaan zonder te saven. Dus kon ik alles opnieuw inputten. En zo ontdek ik alle voor - en nadelen van katten in huis tijdens thuiswerken. 

Een beetje later toen ik volop bezig was met mijn input belde oma dat Marcelle in haar tuin zat. Ze kan dus ook al over de betonnen platen. Dus dat poortje mag ook weer open en zo wordt haar territorium groter en groter en mijn hart kleiner en kleiner. 
De overbezorgde moederkloek in me die blijft steeds proberen de bovenhand te nemen. Loslaten, loslaten...


Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN