SKYPE NU EN GENIET




Back to life, back to reality.  Na 11 weken wordt het tijd om weer eens aan mezelf te denken in plaats van enkel aan de poezen. Ze hebben de ganse dag buiten gezeten en nu ligt Marcelle naast mij op de stoel te slapen.  Mijn leven is toch wel een ietsiepietsie veranderd sinds Juliette haar intrede deed. 
Maar vandaag had ik vrij en ben ik naar de markt, naar ons moeder en naar de fitness geweest. 
En op de fitness gaf de dochter van de uitbater mij een goed idee. Ik vertelde haar dat ik terug aan het schrijven was en dat ik nu ook dringend tijd moest maken om mijn boek te promoten. Maar ja, hoe doe je dat het best in coronatijd? Alle dingen die gepland stonden, kunnen niet doorgaan. Geen lezing, geen signeersessies enz...

En toen suggereerde zij me om een 'Skype nu en geniet' te doen. Ik vond dit een geweldig idee. Een online lezing met de mogelijkheid om vragen te stellen. De tijden zijn veranderd en we veranderen mee.  We gaan de virtuele toer op. Wat vinden jullie ervan?

Reacties

Populaire posts van deze blog

GOEDE REIS LIEVE MAMA

HIP HIP HOERA VOOR BAR MARCEL

RUST ZACHT FERNAND

VOLLE MAAN

MAMA WE LATEN JE NIET ALLEEN

EN PLOTS...

ALLEREERSTE POST OP EIGEN BLOG

DEMENTIE: RECLAMESPOTJE VAN EEN GELUKKIGE MAMA IN DE HOME

HET IS WEER VOORBIJ

HOOP DOET LEVEN